top of page
  • Writer's pictureTänase päeva laps

Hakkame jälle pihta!?

Tsau! Pole ammu meist kuulnud või mis. Ah, polegi midagi lihtsalt toimunud.. Tead, siin oli pikalt lund ja värki ning tuleb välja, et metsa sees sulab see palju kauem ära!

Selleks, et meil oleks hea oma platsil töötada, oli vaja oodata, mil ilmad lähevad soojemaks ning seda ka püsivalt. Miskipärast teeb ilmataat siin mingit pulli ja korraks õrritab päikesega ja siis jälle kiusab öökülmaga. Tundub, et nüüd vist hakkab lõpuks paremaks minema. Pole ime ka, sest varsti on ju minu sünnipäev ning siis on alati väga soe ja ilus ja päikseline ja mm nii hea.. Mulle nii meeldib, kui päike mulle peale paistab, see on nii mõnus. Kui emmele päike silma paistab, siis ta alati naeratab ja utsitab mind temaga koos seda nautima. Tõesti, see on nagu kõdi - väheke ebameeldiv, aga rohkem vahva!

Igatahes on nüüd platsi peal lood sellised, et emme ja issi on palju lõket teinud. Hetkel keskendume rohkem ümbruse peale. Issi on mõned kuivanud puud veel ära saaginud ning palju võsa ka maha võtnud, emme on üritanud platsi kaevamisel tekkinud mulla hunnikuid tasandada ehk nendest juurikaid välja sikutada ja paekive välja noppida. See on päris väsitav töö, aga mitte minu jaoks. Mina tavaliselt samal ajal kas mängin liivaga või magan õndsat lõunaund kärus. Jah, ma olen varsti 3-aastane ja ikka magan vahel õues. Mulle väga meeldib! Emme ootab, millal ilmad on soojad, et platsi peale võrkkiik panna ja siis ka seal koos minuga tududa. Ma selle magamise pisiku vist emmelt saanud, samas hommikuse ärkamise issilt. Asi on tasakaalus!

Aga järgmine ehituse samm on garaaži betoneerimine, mille jaoks on vaja oodata, et öösel külma ei tuleks. Miks? Vanaisa ütles, et muidu tekib vundamendi peale veekiht ja betoon hakkab pragunema. Ei, seda me ei taha. Varume kannatust. Minul seda on, issil väga pole. Tema jaoks on vist garaaž olulisem, kui maja ise. Ma täitsa mõistan. Ma ootan ka, et saaks seal juba asju remontida. Ei, remontimine tähendab, et miskit on katki. Parandan. Ma ootan ka, et saaks seal juba asju ehitada. Jaa, ehitamine tundub põnev! Tegelt on issil plaanis ka jätkata maja vundamendi soojustamisega, mis samuti jäi ootele, sest fibo plokid peavad täiesti ära kuivama enne. Miks? Sest muidu ei jää EPS-i plaadid liimiga sinna kinni. Vist. Nii targad inimesed vähemalt räägivad, ega mina ei tea midagi. Ära minu käest küll küsi..

Aga platsil on teine nägu juba küll, seal saab juba täitsa aega veeta. Issi pani kahe puu vahele kaks posti - üks temale ja emmele, teine mulle. Seal saame teha trenni. Minust saab sama tugev mees, nagu issi! See on nagu piirangute vaba välijõusaal - väikestele ja suurtele. Olete oodatud!

Ja teine asi, mis ära tegime, on linnupesa. Kas mäletate, kuidas meie kodu nimi sündis? Eelmine kevad, kui platsi peal puid maha võtsime, siis juhtus kole õnnetus ja viga sai ka ühe rähni imearmas pesa. Meie aga jätsime selle alles ning panime sellele vajalikud lisad külge ning riputasime taas puu otsa. Nüüd tuleb jääda lootma, et mõni linnuke selle ka leiab ning rõõmuga oma koduks teeb!

Tegelikult võtab meie plats juba täitsa ilmet. Tasa ja targu, aga mõnus on seal olla küll. Eriti mõnus on seal varsti sellepärast, et emme ja issi lubasid mulle sünnipäevaks sinna liivakasti ja batuuti. Saan aru küll nende salakavalast plaanist - nad tahavad seal vist hommikust õhtuni aega hakata veetma ning selleks on vaja minu nõusolekut. No vaatame.. Võib-olla peaks miskit veel välja pinnima.. Tundub, et nad on minu nimel kõigeks valmis.

112 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page