top of page
  • Writer's pictureTänase päeva laps

Kas me teeme mulle suuuuuure liivakasti?

Updated: Aug 17, 2020

Nonii, suur töö sai tehtud - puud ja võsa maha võetud, oksad ära põletatud. Olen olnud väga tubli abimees. Minu lemmikud metsategemised olid siis, kui me sõitsime platsile vanaisa metsaautoga ja ma sain samal ajal selles möllata kuni issi puid saagis ja emme palke kärusse viskas. Kõik palgid viisime nanana-de juurde, kus vanaisa need juppideks tegi. Nad saavad nüüd rahus mitu aastat nendega kaminat ja sauna kütta. Mõned palgid jätsime endale ka, äkki läheb kunagi vaja. Praegu on näiteks nende peal hea puhata!

10. mai 2020 - puhkus kändude peal.

Õnneks on nüüd kätte jõudnud teine ehk palju põnevam etapp ning see algab minu jaoks kaua oodatud hetkega. Ma ootasin ja ootasin ning uskuge või mitte, kohale ta jõudis.. Meie platsil on suur ja päris ja üliäge pop!!! Jaaaa, selline vanaaegne ja lahe. Sa ei tea, mis on pop vä? A, ma vist ütlen seda tiba valesti.. Kopp. K-täht on veel raske minu jaoks, küll jõuan veel õppida. Need inimesed, kes on elus palju õppinud ja targaks saanud, ütlevad selle masina kohta üldse ratasekskavaator, aga minu jaoks on see liiga keeruline sõna. Pigem traktor kopaga. Veneajal kutsuti seda üldse kummijukuks. Nagu Uku, aga Juku. Emme kutsub mind vahel Jukuks, kui pättust teen. Aga kummijuku ei tee pättust, tema teeb ausat ja tähtsat tööd. Ta ülesandeks on süüa mulda ja siis see välja sülitada. Tal tuli see väga hästi välja, sest tema sees oli onu, kes talle ütles, kuidas seda teha. See onu on tema peremees. Koer kuulab ka oma peremehe sõna. Meie pere koerad minu sõna ei kuula, sest ma pole nende peremees. Aga pole hullu, mulle piisab sellest, et emme-issi mu sõna kuulavad.

3. juuli 2020 - mina, emme ja kopp.

Igaljuhul sõi kopp kõik kännud maa seest välja ja võttis kogu platsi üles. Seda polnudki väga sügavale võtta, sest kohe tuli paepinnas vastu. Aga tööd jagus ikka terveks päevaks.

Kui maa oli üles kaevatud, sai tellitud looduslikku kruusa, et sellega siis kõik ära katta. Tubli töömees Kopp ajas kõik koormatäied ilusti laiali, meie vaid nipet-näpet veel kühvli ja labidaga üritasime tasandada. Siiski oli maa päris pehme. Üks päev jäime sinna bemmiga kinni, see oli naljakas. Eriti naljakas oli, et kui emme mõtles lükkama vist minna, sai issi kohe auto välja august. Oli vaid vaja mõni lisakilo vähemaks saada. Emme ka naeris.

16. juuli 2020 - auk metsas.

Pildilt tundub meie taluplats väga väike. Tegelikult see ongi väike. Ma olen ka väike. Väikestes asjades peitub palju head. Ega nüüd muud ei olegi, kui tuleb hakata vundamente tegema. Kaks tükki jah, majale ja garaažile, sest ei saa issi ilma viimaseta ja mul vaja ka tulevikus oma vinged masinad kuskile panna. Ma arvan, et just minu pärast teeb issi garaaži peaaegu sama suure nagu maja. Maja tuleb tegelikult pisike, aga garaaž suur. Mul jälle ükskõik. Ma kavatsen nii ehk naa enamuse ajast õues ringi joosta.

Seniks aga veame veel natuke kruusa laiali. Mina annan oma panuse issi musklitesse 14 kg raskusega. Davai, tsau!

14. juuli 2020 - olen issile abiks!

154 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page