top of page
  • Writer's pictureTänase päeva laps

Kaunis väsitav neljapäev

Updated: Nov 22, 2018

Tere hommikust! Kell on pool 6 ja Uku arvas, et see on just õige aeg jutustamiseks. Eks ma siis pooleldi edasi magades lälisesin temaga ning mingi hetk jäi ka tema uuesti tudile, aga 8 aeg oli taas äratus ning ilus päev võis alata.

Ukumees vaikselt hängis ja mängis, ma vaatasin “Meeleheitel koduperenaisi“ ning jõin kohvi ja sõin hommikust. Päeva esimene pool kulgeski beebsuga mängides nagu niuhti.

Lõunaks läksime mu töö juurde, sest toimus võistlus Posti Parim Pagar ning mul oli au olla üks žüriiliikmetest. Mmmm, nii head olid kõik ning omg, kui ägedad välja nägid. Et teil ila tilkuma hakkaks:

Ukule meeldis ka mu töö juures käia. Nagu igal pool, oli tal väga lõbus ka seal. Eriti tuusad olid krõbisevad erksad auhinnakotid!

Oeh, igatahes, kui õhtul koju jõudsime, siis vihma sadas ning otsustasin, et ootan kuni Uku veel turvahällis magab, et siis äkki selleks hetkeks, kui ta ärkab, on vihm üle läinud. Mingi pool tundi istusin cv.ee’s ja üritasin cv’d koostada, aga jube tüütu oli seda telefonis teha. Jep, otsin tööd, mida saaks teha osalise koormusega ning kodus. Tead kedagi, kes teab kedagi, kellel oleks miskit pakkuda?

Igatahes, nagu soovitud, ärkas Uku siis, kui tuli mingit seenekat ehk saime ikka kuivalt tuppa ära. Siis lihtsalt laisklesime ning nüüd sai Uku kell 8 magama ning ma tunnen, et minu keha ja vaim tahab ka tudumaale minna.


Tegelt oli mu lambisel jutul point ka. Kuigi päev läks kiirelt ja väsitavalt, oli ääretult tore neljapäev ning on, mille üle rõõmu tunda.

Meie aju on üles ehitatud nii, et meile kipuvad meelde jääma paremini negatiivsed asjad ning tihti esimese asjana mõtleme ka halbadest pooltest. Tuletan siinkohal kõigile aga meelde, mis selle vastu aitab - tänulik olemine.


Ma olen tänulik, et mul on Uku, kellega ka laiseldud päev on ilus päev.

Ma olen tänulik, et mul on nii vahvad töökaaslased, kes siiani minuga ühendust hoiavad.

Ma olen tänulik, et Uku magas autos suurema paduka aja maha.

Ma olen tänulik, et saan täna Siimuga (mina loen, tema kuulab) raamatut lugeda.


Mille eest sa tänulik oled?


58 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page