top of page
  • Writer's pictureTänase päeva laps

Kes segab meie öörahu!?

2. PÄEV

Emme ja issi pakkisid ja sättisid eile niiiiii kaua, et me hakkasime siis sõitma, kui mul ööune aeg tuli. Magasingi rahulikult autos nii, et kui ma üles ärkasin, olin ma emme-issi voodis. Ma tean, et kõige alguses magasin turvahällis ja siis tõstsid nad ikka mu oma pessa, aga varahommikul tahtsin kaissu, sest seal on niii heaaaaa. Ja mida mu silmad nägid, kui ma need avasin!? Tulekesed!!!!!!!!!!!

Hommikul läksime Ikeasse. Sõime seal hommikust, ma sõin ühe keedumuna ja ühe pannuka - mm mu lemparid! Seal sain mängunurgas natuke mängida ka, esimest korda istusin kiikhobuse peal! Poest ostsime nii palju asju, aga mitte ühtegi asja, mis ma tahtsin. Näitasin koguaeg näpuga neile, mida ma tahan - ahvipärdikut, koeraga kaussi, laelampi. Ma ei tea, miks nad nii kadedad on. Kui ma kunagi suureks ja rikkaks saan, siis vaatame seda asja, kui lahke ma nende vastu olen.

Päeval tegin pika lõunauinaku sõidu ajal Leetu. Kui ma üks hetk korraks silmad lahti tegin, siis märkasin, et emme magab peaga minu turvahälli sanga peal, prillid ees. Haarasin kohe võimalusest kinni, et need endale saada! Ta ärkas kohe üles, itsitas miski pärast, ma ei tea, miks, mu meelest see polnud naljakas, ma lihtsalt tahan endale ka suurte inimeste päikeseprille! Seejärel toppis ta mulle luti suhu tagasi ning ma uinusin taas sekunditega. Vahepeal käisime poes, emme-issi ostsid söögiasju ja mina sõin lõunat, nemad mõtlesid hiljem süüa, aga lõpuks lükkus nende söögitegemine nii edasi, et sellest sai hiljem õhtusöök. Enne ööbimiskohta sõitmist tahtis issi tukastada, nii et me emmega mängisime ühes peatumiskohas. Kuigi alguses võttis emme mulle mõned mänguasjad õue, siis tegelikkuses oli meil väga lõbus üksteisega mängida - peitust ja kulli. Isegi emme kohvitopsiga jalkat mängida oli naljakas. Ma olen nii tänulik nendele hetkedele, mil minule tähelepanu pööratakse. Kui ma lõpuks ära väsisin, siis tänasin emmet ka selle eest, et ta on niiiii armas mulle.

Me ööbisime kuskil metsa sees Prienai linna lähedal. Seal oli palju rahvast. Jagasime matkaplatsi poolakast mootorrattaga, kes sõidutas üht meest ja naist. Nad ütlesid, et on teel Eestisse, hihi, see ju minu kodu.

Mul ei tulnud õhtul üldse und. Tahtsin ainult mängida ja lollitada. Lõpuks sain aru, et emme ja issi ise nii väsinud, et hakkavad juba mu peale pahaseks saama. Mulle ei meeldi, kui nad on pahased. Rõõmsad vanemad on palju toredamad! Jäin tuttu.

3. PÄEV

Hommikul kuulsin, kuidas emme ja issi rääkisid öisest juhtumist. Nimelt oli kamp noori kahe autoga sinna kella 3 aeg saabunud, kes arvasid, et oleks tore puhkajaid kiusata. Tundus, et nad lõhkusid midagi, issi ütles, et miskit lendas isegi vastu meie autot, lisaks tegid nad hästi palju tuut-tuut ja seejärel naersid. Ma küll magasin õndsat und, aga issi jutu järgi ei olnud see üldse naljakas. Tuututamine tundub minu jaoks küll tore, aga ju siis mitte öösel 🤔. Õnneks lahkusid nad lõpuks ja issi sai rahus edasi magada (emme suutis pinnapealset und ikka magada, aga issi pidi ju meid valvama). Ma tunnen end väga turvaliselt, sest issi hoolitseb alati meie heaolu ees 🤗

Hommik möödus nagu niuhti! Hakkasime Poola suunas kihutama. Mulle tundub, et issi kihutab, sest kõik puud mööduvad niiiiiiii kiirelt meist. Peatusime Sowalki linnas - käisime mämmmämmi ostmas ja pargis mängimas. Ma sain seal purskkaevus veega sulistada! Olin üleni märg, aga mulle nii meeldis, naersin kohe mõnuga! Kas teate, kui soe oli? 35 kraadi! Mul ei olnud hullu midagi, aga emme-issi muretsesid küll palju, et kas mul on pähh olla. Ah, ma ei saa aru, mis nad koguaeg muretsevad.. Ma olen ju väga heas tujus, seega ei tohiks olla põhjust! Ööseks jäime seekord ühele campingualale, kus mulle meeldis, sest sain vabalt ringi joosta, kuna aed oli ümberringi.

4. PÄEV

See oli minu 3. hommik ja siiani toredamaid. Ärkasin rõõmuga, õues oli paras soe, sain põhimõtteliselt otse voodist õue mängima minna! Pärast hommikusööki läksime mänguväljakule, kus tegin kõik asjad läbi - erinevad kiigud, liumäed, turnimiskohad. Pärast seda käisime pesus ja asusime 12 aeg taas teele. Issi vaatas, et õnneks ilmateate järgi lubab vähemalt jahedamaid ilmasid. Kuhu edasi? Mul pole õrna aimugi. Kuulsin, et mingi Varvas pidi tee peale jääma? Või oli see Vars? Aa ei, hoopis Varssav! Ah, eks näis, kus kohas üles ärkan..


165 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page