top of page
  • Writer's pictureTänase päeva laps

Nessie, John, Harry - kes need veel on?

40. PÄEV - 6/08

Tänane päev oli väga lahe! Hommikul jälgisin, kuidas prügiauto parklas tööd tegi. See oli tõsiselt huvitav, kuidas kordamööda tõstis prügikastid õhku ja siis tühjendas oma kõhu sisse.

Turistidele kohaselt käisime Loch Nessi järve ääres. Ma küll tudusin, aga emmeissi käisid korraks vaatamas, kas näevad koletist. Ainuke asi, mis issi nägi, oli auk tema ukses, sest ta lõi selle vastu kiviäärt ära. Pole hullu, Bussu, küll sa terveks saad. Mina ka vahel lähen katki, aga ikka paranen!

Siin kohal oleks õige aeg tutvustada teile minu uusimat vanniparti Nessie, kes on pärit Šotimaalt:

See järv jäi meile tee peale, kuid tegelikult oli sihtpunktiks koht, kust saab hea õnne korral delfiine näha. Õige aeg on tund pärast mõõna, mil neil hakkab suur kalajaht pihta. Me jõudsime täpselt õigel ajal ja õnnestuski näha neid, mis oli ka etteaimatav, sest meil veabki alati!


Mina muidugi rohkem keskendusin tähtsamale - kiviparadiisile!

Eh, ja ma kukkusin plärtsti pepuli merre ka. Uudistasin vett, aga siis natuke ehmusin laine peale ja koperdasin.

Pärast poes käiku suundusimegi ööbimiskohta. Meid ümbritsevad hobused, meri ja udu.


Käisin issiga jalutamas ka, kui emme Bussus tööd tegi. Mulle meeldis väga vetikate peal sammuda, kui need lirtsusid. Lisaks ladusime issiga kivid üksteise otsa. Issi isegi ehitas kividest torni, aga mina lükkasin selle ümber. Miks? Sest nii on lõbus teha. Mulle meeldib kõiki torne kummuli ajada. Pärast mängisime veel natuke aega toas ka, lugesime raamatuid ja kiusasime üksteist. Mul on tõesti väga lõbus nendega.

41. PÄEV - 7/08

Põhimõtteliselt külastasime täna 4 kohta. Esiteks jalutasime hommikul veel natuke seal ringi, kus magasime. Ilm oli küll kolekehva, aga kuna emme eile minu ja issiga ei käinud, siis läksime ikkagi uuesti.

Teiseks puntiks oli John o' Groats. Me emmega istusime autos, sest nagu enne mainitud, ilm oli pähh. Mina ei tea, miks emme ütleb nii. Õues on tore olla ükskõik, mis ilmaga. Tuleb lihtsalt mõnusad riided välja valida. Issi käis ikka uudistamas ja mainis, et nägi väga palju suuri looma kakajunne, et tõenäoliselt astus sada korda neile peale.


Kolmandaks sihtkohaks oli Suurbritannia mandriosa põhjapoolseim punkt. Emme käis ainult nii palju väljas, et seda ühte pilti teha:

Seekord oli vabanduseks see, et ma tudusin autos. Issi oli tubli ja käis ikka kohta üle kaemas. Huvitav fakt on see, et majaka kõrval oli pasun nendeks olukordadeks, kui udu on nii tugev, et tulekest pole näha. Issi tegi nalja, et sealt lastakse Uno Loopi. Kes see veel on? Mu vanaisa nimi on Uno. Aga ta pole Loop.

Lõpetuseks viis tee meid Smoo koopa juurde. See oli hästi suur ja äge. Ma matkasin seal enamus ajast ise omal jalal. Trepist alla hoidsime emme-issi käest ja kuna astmed olid pikad ja kõrged, siis nad igakord tõstsid mind kätest, tipatapa ja hops, tipatapa ja hops. See oli mega lõbus! Mäest üles minnes oli ka issi armas ning tassis mind süles, sest ma olin end ikka juba korralikult ära väsitanud. Aitäh issi, mis ma küll ilma sinuta teeks. Tõenäoliselt roniks emme sülle, hehe.

Terve päev põhimõtteliselt sadas. Õhtul istusime ka Bussus, sõime arbuusi, kuulasime muusikat, lugesime raamatuid. Isegi kui õues palju aega ei veetnud, oli meil ikkagi ülimalt vahva päev!

42. PÄEV - 8/08

Sõitsime täna Beauly (tähendusega beautiful place ehk ilus koht) linna. Suund on meil nüüd siis alla poole tagasi. Peseme siin praegu jälle pesu. Ma olen aru saanud, et ma määrin palju riideid, sest ma söön ja tatsan poris nagu 🐷 ning tihtipeale määrin emmet-issit ka endaga.

Kui töö sai tehtud, mis minu jaoks oli inimestele lehvitamine ja poeriiulite vahel peitusemäng, siis läksime toidupoodi ning ostsime igast head ja paremat. Siin linnas oli ka uhke mahajäetud kirik, kuhu emmega uudistama läksime.






Ma olen viimasel ajal selle jooksmise väga südame asjaks võtnud, et lähen vahel liiga hoogu, nagu ka täna. Nimelt kukkusin nina jälle katki, mida nüüdseks reisil juhtus kolmas kord juba. Pärast ninali kukkumist õnnestus mul veel paar korda käpuli ja selili end saada, aga õnneks valutult. Olin vist lihtsalt nii väsinud, et tasakaalu hoidmine ei püsinud meeles. Tegimegi minekut ning ma uinusin autos sekunditega.

Meie järgmiseks vahvaks vaatamisväärsuseks oli Harry Potteri viadukt, kust rong üle sõidab.


Ma ei tea, kes see Harry on, aga issi sõnul meeldib ta mulle kindlasti. Kui ma suuremaks saan, siis tutvun temaga ja äkki saavad meist sõbrad!?


43. PÄEV - 9/08

Vihmapiisad koputavad katusele, tuul müksab Bussut, lained kiigutavad praami, kojamehed teevad tööd. Väsinud olek, Unemati lehvitus, country muusika, soojendamata püreetoit, pallimäng autos, haigutus enne uinumist, rasvase fish and chipsi lõhn. Mööduvad puud, mäed, autod, unenäod, hääled, mõtted.

Selline oligi märksõnadega tänane hall päev. Isegi vihmaga ja suuremate tegevusteta oli mul ikka vahva päev. Iga päev on ilus päev!

Oleks juba peaaegu unustanud rääkida, et täna on tädi Sannu sünnipäev! Tegime videokõne ka talle ja laulsime. Mul on kahju, et ma seal ei saa olla, siis saaks vanaema tehtud küpsisekooki süüa. Ma loodan, et ta teeb seda siis ka, kui me koju tagasi tuleme.

71 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page