top of page
  • Writer's pictureTänase päeva laps

Piiks-piiks, tormihoiatus!

4. PÄEV

Vääoooo, see Varssav on ikka mega shoppingu linn. Me käisime vist mustmiljonis poes. Issi ostis igast vidinaid ja hooples, et mega odavalt! Mina sain endale mullitajad ja mis kõige ägedam - kummipaadi! Ma ei jõua ära oodata, millal sellega vee peale saaks!

Nüüd võtame suuna Saksamaa poole, sest nad tahavad mind viia kohta, kus nad käisid 2015. aastal. Nii põnev, kuhu küll! Emme luges tee peal meile raamatut. Õigemini ainult issile, sest tema kuulas ka, mina magasin muidugi. Aga mulle nii meeldib, kui emme loeb. Tore on kuulda ta häält läbi une.

Kui ma ärkasin, siis peatusime tee ääres rekkate peatumiskohas. Emme ja issi mõlemad said smsid, kus anti tormihoiatus ning soovitati püsida toas ja mitte puude alla varjuda. Mõtlesimegi siis siia ööbima jääda, et vajadusel saab tanklasse või vetsu peitu pugeda. Ma küll ei saa aru, kelle eest? Kes on Torm? Kas ta on mingi paha mees? Võib-olla tuleks temaga lihtsalt viisakalt rääkida ja siis ta on sõber?

Tuul kõdistas kohati päris tugevalt, see oli mõnna. Paar korda pugesime Bussu sisse vihma eest ka peitu. Polnud hullu midagi, ju kõndis onu Torm meist mööda. Mina aga sain seenekaga õues tatsata! Nii tore, kui suvi on soe ja tuju vahva ning vihm mega nunnu! ⛈️🌦️


5. PÄEV

Kuigi emmeissi on olnud väga tublid ja reisil ise süüa teinud, siis tänane hommik oli erand. Ööbimiskoha juures oli McDonald's. See pidi megamämm rämpsukoht olema. Issi rääkis, et see ei ole mulle hea, aga söök oli ju maitsev, järelikult oli hea!

Täna "nautisid" emme ja issi veel viimast päeva Poolas asjade ostmist. Päris mitu raha läks neil nagu niuhti. Emme saab nüüd tööd hakata tegema, sest temale ostis issi autolaadija läpakale ja aluse ka, sest süles pidi palav ja ebamugav olema.

Mis ma selle reisi jooksul aru olen saanud, on see, et issi on jääjookide fänn. Koguaeg, kui näeb, peab ostma. Ma tahaaaan kaaaaaaaa..

Õhtuks tulime Slup järve äärde. Siin on nii mõnna. Käisime emmega isegi korraks vees sulistamas. Kiikusime võrkkiiges ka, see oli ka vahva. Kui ma magama olin läinud, siis hakkasid nemad kummilintidega mängima. Nad nimetavad seda trenniks vist. Tundub väga tore tegevus igatahes.


6. PÄEV

Kõhud täis ja nüüd Saksamaale. Ich bin Schnappi das kleine Krokodil - seda oled kuulnud vä? Ei? Issssaaaand, kus sa elanud oled?

https://youtu.be/8FjywBCv_8E

Mis oli see koht, kus emmeissi käisid 2015. aastal? Õige vastus on Tropical Islands! Tulimegi siia ning peatume caravanide platsil. Käisime juba ujumas ka - wooooooow. See oli äge! Me lähme homme uuesti ja siis teeme juba pilte kah!

179 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page