top of page
  • Writer's pictureTänase päeva laps

Sullamulla ja rattasõit ruulivad!

Updated: Jul 11, 2019

7. PÄEV - 4/07

Nagu ma eelmine kord mainisin, siis eile tulime sellisesse põnevasse kohta nagu Tropical Islands. See asub vanal lennuvälja territooriumil. Issi rääkis, et see suur kuppel ehitati hääääästi ammu-ammu (valmis 2000. aastal) selleks, et seal lennumasinaid valmistada. Selle läheduses oli hästi palju mahajäetud angaare ka, osad neist on võetud kasutusse isegi. Näiteks oli tehtud pood ja campingu infolaud, vibulaskmise koht jm huvitavat. Mega äge mõte! Lahe vaadata ja taaskasutus ju kah! Mis need ikka siin tühjalt seisavad.. 😉

Veepark oli igatahes ka väga vinge! See pidi olema maailma suurim siseveepark (lausa 8200 inimolendit mahub ära).

Seal sees oli ka mudel kuplist, mis näitas, et isegi Eiffeli torn mahub sinna pikali. Huvitav oli see, et üks vetelpäästja tuli küsima mu emmelt, et kas mul on ikka päikesekreem peal, sest laes oleva kile UV kaitse on ainult 15. Ei osanud tõesti meie selle peale mõelda, et ka seal sees tuleks kreemitada. No näed, oleks nagu päriselt rannas ☀️

Mulle meeldis seal väga-väga palju, aga emmel ja issil olid mingid hädad vist. Küll oli pidevalt külm, kui veest väljas olime (oleks võinud rätiku ümber panna siis, nagu mulle nad panid); emmel polnud kellegagi suurtest torudest alla lasta, sest tal ju vaja julgustuskaaslast (õnneks kahes väiksemas ta ikka käis, et midagigi eks); riietusruumis pidid nad muudkui mind taga ajama (mul vedas, et seal mingit tooli polnud, kuhu mind "vangistada"). Ei, aga tegelt neile meeldis ka taaskord väga ning kui ma juba üks päev suurem olen, siis kindlasti lähme uuesti. Siis saan mina ka rohkem hullata ja emmeissi natuke vabadust. Muide, issi tegi oma vinge kaameraga ühe tiiru ka seal sees. Võid vaadata, kui huvitab: https://photos.app.goo.gl/zq4nbYqwcF3xhBC48

Täna oleme siis ühe öö veel siin campinguplatsil. Õhtul viib issi kõik riided pesema, mis me reisi ajal täis oleme mäkerdanud. Ostis selleks tokenseid ja siis pistab need masinatesse ja põrrapõrra, saabki puhtad ja kuivad riided vastu. Nii lihtne elu ongi vä? 😏


8. PÄEV - 5/07

Ma olen muidu olnud terve reis nii rõõmus, aga vot nüüd on natuke jonni tuju. Ma ei tea päris hästi ise ka, mis mure mul on. Eriti nõme, et emme ja issi aru ei saa, ise nimetavad end mu vanemateks, nad ju peaks mõistma. Oeh, ma loodan, et mul hakkab ikka parem.

Hehe, hakkaski, sest me läksime Berliini ratastega sõitma. Issi nägi kohta, kust Hitler sõja lõpus lennuki peale läks ja Lõuna-Ameerikasse sõitis. Siis me nägime Berliini müüri, Võidutorni ja Brandenburgi väravat muidugi, mis vist kõige suuremad vaatamisväärsused siin uhkes ajaloolises linnas. Vahepeal tuli mul ühes pargis suur jonnituju tagasi, aga üks väike tüdruk tuli uurima, et kes see nutab nii hullusti ehk ma pidin meheks saama ja jonni lõpetama. Tuju läks heaks tagasi siis, kui emme mulle kõtusse mämmu andis ning pärast seda rattaga edasi sõitsime. Küll aga hakkas mul lõpuks ringi sõites nii igav, et üks hetk avastas emme mu selliselt:

Ma ei jaksanud oma pead püsti hoida ja muudkui vajusin longu. Õnneks ilma kiivrita püsis pea ilusti mugavalt ehk neil ei jäänud muud üle, kui jalutada rattad kõrval, kuni ma ärkan 🤭

Emmeissi sõid currywursti ka, aga mulle ei andnudki, sest see pidi mega vürtsikas olema. Siin teeb emme rõõmsat nägu, sest ta veel ei tea, et see on liiga tuline tema jaoks, et lõpp läheb kahjuks prügikasti (eks isegi müüja imestas, kui issi ütles, et ei soovi juua juurde osta):

Auto juures mängisime pargis veits veel palli ning asusimegi nüüd teele. Ma ei tea, kuhu homme, aga suund on igatahes Hollandisse - emmeissi lemmikriik. Ootan huviga, mis tal mulle pakkuda on! Inimesed pidid seal palju vilistama, tahaks ka seda osata. Ma oskan vaid põõõõrrrrr teha.

Ööbisime kiirtee ääres parklas.


9. PÄEV - 6/07

Ma tegelt ärkasin rõõmuga, aga midagi järsku juhtus ning ma ei suutnud jonni jätta. Ei rahustanud mind maha ei lutt, ei emme kalli, ei miski.

Maha rahunesin siis, kui issi naases tanklast söögiga. Jeeeeee, söömine on mu lemmiktegevus! 😋

Tiirutasime täna palju ringi. Siin-seal jalutasime ka. Näiteks ühes lossi pargis näitas issi mulle parte ja kalu.

Mulle meeldib issi juukseid katsuda. Emme omasid ma rohkem sikutan, talle see väga ei meeldi miskipärast, koguaeg ütleb aiai..🤔

Täna puhkame Saksamaa väikelinnas Bad Bentheimis Hollandi piiri lähedal ühes parklas taas. Issi on natuke väsinud ringi siblimisest. Täiskasvanud on ikka imelikud.. Miks nad lõunaund ei tee, et energiat koguda. Näe, mina tahaks küll muudkui mängida! 😜

Muide, emme vist avastas võimaliku jonnipuhangute põhjuse - mul on lõikunud 5. hammas ning 6. punnitab 🙊

110 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page