top of page
  • Writer's pictureTänase päeva laps

Vinged 🚗, 💶 campinguplatsid ja tuus 🇱🇺

Updated: Jul 11, 2019

10. PÄEV - 7/07

Mida hullu, kui lahe hommik meil oli. Esiteks, kui ma tavaliselt olen umbes kell 7 ärganud, siis täna vaatas silmad lahti tehes emme kella ja see näitas pool 9. Sõime hommikul võipsu ja läksin emmega ilusat lossiparki avastama. Teiseks, kui issi ka välja tuli, siis läksime linna peale jalutama. Seal nägime ülisuperhüpervingeid autosid! Tundub, et toimus mega vanade autode kokkusaamine. Neil võis olla kindlasti tore üksteisele muljetada, kus nad käinud ja mida näinud on.

Kahju, et Bussu meiega kaasas ei olnud, talle oleks kindlasti nad meeldinud. Tõenäoliselt oleks Bussu tahtnud neile rääkida lugu, kuidas ta kodus olles juba peaaegu otsad andis, aga siis ikka jalad alla sai.

Igaatahes nüüd me olemegi Hollandis. Issi on täitsa mures, sest siin ei tohi niimoodi suvalt autot parkida ja siis magada. Peame ikka campinguplatsid leidma ja pappi käristama. Mis seal ikka, peaasi, et on hea ja turvaline!

Esimesena jalutasime sellise nimega linnas:

Täiega huvitav oli see, et seal olid kõik majad üksteise külje all põhimõtteliselt, aedade asemel olid madalad hekid (kui sedagi), hoovid olid mega ilusti hoolitsetud ja täis lilli ning erinevaid aiadekoratsioone. Ühel majal oli lausa uks lahti. Tundub, et siin ei kardeta vargaid ja inimesed hoiavad kokku. Nunnu!

Ma täna mõtlesin, et kas ma olen ka natuke kurb, et ma oma sõpru ei näe. Eks ma ikka igatsen neid, aga õnneks on emmeissi vahvad ja teevad minuga igasuguseid lollusi kaasa. Mänguplatsidel lubavad ka võõraste lastega seltsida. No ja kõige suuremas hädas olen ma ju iseendale ka olemas:

Tulime kaheks ööks taas ühele campinguplatsile. See maksis 60 eurtsi, aga koht on armas ja ilusti vets ja dušš kah olemas. Ainuke miinus on vast wifi puudumine, mida sellise hinna eest ikka emme-issi oleks lootnud. Nüüd peab emme lihtsalt oma tellu interneedust kulutama, et tööd teha. Võrdluseks, Poolas maksis selline ööbimine koos wifiga 7 eurot/1 öö.

Õhtu oli täiega tuuz. Mängisin emmega palli. Ta, vana totu, viskas jalaga selle puu otsa kinni, aga õnneks issi päästis taas õhtu ja sai selle oma 360 selfistickiga kätte. Käisin poni ka paitamas issiga!

Issi ütles, et me peaks maale kolima ja hobused võtma. See mulle meeldiks! Ma hirnuks nendega päevad läbi! Oeh, nii tore on ikka. Ai lav mah emmeissi..

11. PÄEV - 8/07

Täna oli Amsterdami päev. Sõitsime ratastega linna peal ringi, läbisime kuskil 30 km kindlasti! Otseselt mingeid vaatamisväärsusi ei käinud vaatamas, sest emmeissi juba näinud. Pigem kulgesime niisama ja vaatlesime eluolu. Sõime pargis pizzat, mina üritasin üht tuvi kätte saada. Issi käis kaamerapoes shoppamas. Oli tõesti mõnus päev.

Issi tegi sellise laheda pildi kah:

12. PÄEV - 9/07

Järgmine sihtpunkt - Zaanse Schans! See on linnaosa, kus asub vabaõhumuuseum, mis kajastab elu 17.-18. sajandil. See kõik oli nii ilus ja värviline ja armas!

Koha külastamine oli tasuta, aga parkimine maksis 10 eurot. Maitsesime erinevaid juuste, ronisime puust papude sisse, imetlesime tuuleveskeid, emme ostis endale kihvti pusa ning mulle üliägeda hipiauto, jalutasime ja nautisime ilusat ilma.

Taaskord pean ütlema, et oli ülitore. Lausa nii tore päev, et kui ma tavaliselt magan 2x päevas, siis seekord oli mul aega ainult ühe tudu jaoks.

Saabusime õhtul Rotterdami ning ööbime jälle ühel campinguplatsil kaks ööd. Homme juba linna peale laiama!

13. PÄEV - 10/07

Vihmane Rotterdam on nüüdseks ka külastatud. Seekord kasutasid emme ja issi jalamootorit ning kõndisid kokku tõenäoliselt umbes 15 km. Pole halba ilma, on halb riietus! Saime nauditud küll!

Kohtusime ühe emme sõbranna Reelikaga ka, kes elab siin. Kuigi mina magasin sel ajal, siis kohvikus jutustas ta palju elustolust Hollandis ning tegi ka emmeleissile kohvid välja. Oleks pidanud üles ärkama ja ka miskit tellima, tasuta kraam on hea kraam!

Nad igatahes kuulsid, et lapsehoolduspuhkus saab siin läbi emal siis, kui beebi on vaid 3-kuune. Siis läheb laps hoidu ära ja emme tööle. Appi, kui õudne! Ma olen nii tänulik, et saan nii palju aega veeta oma vanematega, nendega koos areneda. Samas loomulikult ootan põnevusega uute sõpradega tutvumist ja põnevate asjade õppimist.

Shoplesime Markthalis ka, see oli suur söögiturg, kus leidus soolast, magusat, juustu, kebabi, kala, kommi, no kõike! Emme ostis Hollandi rahvustoitu ka sealt - toores heeringas sibulaga. Talle ei meeldinud. Issile ka mitte. Mulle ei antud proovidagi ☹️

No ja tšekkige seda, kuubikukujulised korterid:


Olemegi varsti 2 nädalat juba Bussus elanud. Mulle väga meeldib. Ma tunnen, et olen juba palju suurem poiss ka. Jutustan megalt ning kindlasti olen kasvanud ka. Ma ei saa aru ainult, miks ma nendest sangadest kinni ei saa korraga..

Okei, hääd und, homme kohtume sinuga, Belgia!

118 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page